hatadjur.se - min framtida hobby

Här är min ansökan om medlemskap på www.hatadjur.se

läs och beskåda

Hej, mitt namn är Johan Albinsson, och föddes i uppsala 1986.
Uppsala är en stad jag önskar jag bodde kvar i. i dagsläget är det så att mina föräldrar tvingade mig som 3åring att flytta till västergötland och ut i skogen. bland det värsta som har hänt i mitt liv. Som ni antagligen vet så är skogen full av både små och stora kräkfanskap som ni lite förfinat kallar för djur.
Min ansökan riktar sig främst till fältgruppen, då jag, trots min ringa ålder, redan samlat på mig en hel hög av erfarenhet inom de områden som gruppen opererar inom.  Mina händer är faktiskt fulla med blid, både från stora och små bestar.
Ni kan se det som en meritlista, ett cv, eller vad ni vill kalla det, men här har ni i alla fall några exempel:
Mor och far insisterar på att äga kräk som vi även kallar får. dessa vidunder springer och förorenar skogarna med sin avföring, dom äter upp träd och växter, och stör ofta min skönhetssömn. ända sedan barnsben har jag avskytt dessa, sedan jag som 4 åring blev stångad av en inte ens fullvuxen bagge. Det bästa jag visste var att stå och se på när far, varje höst, sköt ihjäl asen, vilket han kallade slakt. för mig var det dock endast en stund av njutning. Hälften av dom dog varje år, och jag missade inte en gång, då tarmarna slets ur kroppen på dom. nu är det jag själv som dödar dom, vilket gör mitt liv lite lättare att leva.

Jag har fler bedrifter, men eftersom jag hra ont om tid, rablar jag dom bara snabbt.
 * jag brände upp två stycken kopparormar så dom sprack från huvud till svans (efter jag hade tagit bort svanstippen)
 * Jag har sprängt sönder minst två myrstackar med mina kinapuffar och bakpulversbomber, och har därtill också luntat upp en handfull, och jämnat en stor jävel med marken.
 * Jag har saboterat Otaliga getingbon, med diverse olika vapen, varav mina tre favoriter varit: vattenslangen, tändare och Avfettningsmedel.
 * Jag matar inte fåren, trots att mor och far beordrar mig att göra det
 * Jag fiskar ofta, och tar upp alla fiskar jag får, och dödar dom senare, oavsett om jag kan äta dom eller inte.
 * jag räddade (tro't eller ej) en fågel från att bli uppäten av en katt, kan tyckas som en snäll akt, men i själva verket fick jag en bra anledning till att sparka katten hårt. dessutom luckades jag ta ihjäl en och annan larv/mask för att mata fågeln, för att sedan ta hand om fågeln, läka den, och lära den flyga. när jga släppte den flög den iväg, men var groggy och krockade med ett träd, då den tuppade av, och jag gav därefter sjutton i att rädda en fågel igen!

jag hoppas detta är meriter nog för ett medlemskap. Jag lovar, jag ska inte göra er bevsikna.
hoppas att 2007 blir ett ännu bättre år än förra året!

gott nytt!  Johan 'slaktarn' Albinsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback