Argentina.

Kvällen ikväll har varit ganska tråkig, och eftersom jag inte har några vänner direkt, så blir det att jag sitter vid datorn och uppdaterar min blogg.
Men ibland händer det saker som man kan ta till andakt.

Till exempel när jag satt i soffan vid datorn, så satte det sig några snubbar bredvid mig. Dom var från argentina. Ganska trevliga. Dom ville låna min dator, och det fick dom. Sen gick dom, vi ses sa jag. Dom hette Santiago och Gregorio eller nåt, plus en tredje som inte pressenterade sig.

Jag gick till köket för att dricka vatten, där satt santiago och grabbarna, så jag började prata med dom. Det hela slutade med en mycket trevlig konversation, och dom bjöd mig på rom. Jag gillar argentinare mer än fransmän.

Anledningen till att jag nördar så mycket och bloggar är helt enkelt att jag inte har så mycket annat att göra, samtidigt som jag insuper ganska mycket intryck och upplevelser.

Jag har fortfarande inte hittat någonstans att bo, men om sanningen ska fram så har jagi nte letat så mycket heller. Har varit ganska fullt i huvet efter jag började jobbet, men i helgen och nästa vecka ska jag försöka ta tag i den biten tänkte jag.

Nu ligger jag i sängen och är fortfarande irriterad över att jag inte kommer få veta hur boken slutade, så länge inte andreas berättar det för mig såklart.

PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback