då så...

Jaha, då var det beslutet tagit.

Det blir keywords och inte activision. Det kändes rätt, fast ändå känns något fel.
Men jag får väl tro snubben jag snackade med att han talade sanning.

Keywords testar spel åt flera olika spelbolag, och jag kommer vara den som ser till att dom svenska spelen inte blir buggiga och cp. Antar jag.

Jag är nog ganska glad innerst inne, fast jag har dåligt samvete för att tacka nej till Ann och activision. Ann var väldigt trevlig, och hennes kollega också för den delen. Hoppas jag gjorde rätt

Jag har precis ätit jävligt äcklig mat som jag själv lagade till, och eftersom jag va rför hungrig för att anstränga mig, så blev också resultatet därefter. En trevlig italienare hjälpte mig att öppna en konservburk, sen blev vi vänner.

Jag är fan helt kokt i kolan idag. Jag har nog aldrig tänkt såhär mycket i hela mitt liv innan tror jag.

Jag vet inte. jag är för trött för att skriva också just nu känner jag.

I övrigt mår jag faktiskt jävligt bra. Dessutom fick jag reda på att Magnus Kroon också befinner sig i staden, så honom kan man kanske hälsa på någon dag. 

 Tänk om man bara skulle kunna få en lägenhet också.

Joe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback