Dagen idag, imorgon och dagar som kommer...

Egentligen har jag inte så mycket att skriva. Jag ville mest förmedla för mig själv att jag idag för första gången läste igenom det jag skrivit, och insåg att det känns ganska lönlöst att sitta och skriva en blogg för sig själv och någon stackars sate till. Så jag bestämde mig att nu får det bli en officiell blogg som någon istället för en inofficiell blogg som ingen läser. Innerst inne så vill man nog att folk ska få reda på vad man känner. Fast jag vet inte. Det är ganska kluvet.

Jag har i alla fall precis delat med mig av min bloggadress till någon enstaka, och har dessutom länkat den på msn. Msn, denna gudsbenådade uppfinning som genom ett knapptryck kan ta en på en resa runt jorden.

Allt är dessutom sen någon dag tillbaka klappat och klart inför dublinresan. Det ska bli oerhört spännande, och jag börjar äntligen, efter några dagars total bottenkörning med ångestatack och allt vad det innebär, känna en väldig pepp inför det som komma skall. 

Jag åker till dublin på måndag, och kommer förmodligen bli där ett tag. Jag hoppas på att vara iväg minst till sommaren, men längre om jag trivs och kortare om jag vantrivs. Man vet aldrig. Alla jag pratat med som varit på Irland säger att det är en mycket trevlig ö, med överväldigande trevliga människor. Hundra människor kan inte ha fel.

På måndag är, som jag skrev härom dagen, antagligen också sista gången jag ser min älskade hund i livet. Det skär i bröstet och jag hoppas jag kan ta det när det väl kommer.

Från och med idag ska jag också vända tillbaka på min dygnsrytm som har varit helt uppåt väggarna tokig de senaste månaderna. Klockan är nu snart fyra på natten, och med  två timmars sömn i bagaget så borde jag vara helt slut, vilket jag inte är.==> dåligt tecken. imorgon ska jag gå upp tidigt, och dagarna därefter ska jag följa morgondagens exempel. 
New times are rising... a shaddow is rising in the east.

Vi avbryter nattens skribens här. Antagligen kommer den ta vid någonstans lördag, alternativt söndag natt eftersom det inte finns en chans i världen att jag kommer hålla det jag precis skrev. Om inte kommer jag nog skriva på måndag, innan jag skiter ner mig inför flygresan. Gör jag inte heller det, så skriver jag en annan dag. Antagligen.



Shine on, loveless. / Mr A




Den här gläntan målade jag strax innan jag mådde som sämst. trots att jag blev gansk nöjd med den, så hoppas jag aldrig att jag målar en så bra bild igen för att jag mår dåligt. FY FAN

Kommentarer
Postat av: hanna

Tjena, dolkis har skvallrat och det var ett ypperligt bra beslut att offentliggöra denna blogg.
Heja dig, hoppas du får det super i utlandet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback