...osv

Där avslutades det gamla inlägget ganska abrupt. Och det berodde inte på att datorn dog eller på att inte skrev något mer.

Det berodde på att uppkopplingen här liknar mer ett 56k-modem än ett trådlöst bredband, så hälften avd et jag skrev kom inte med. Jag orkar absolut inte skriva samma sak igen, inte nu i alla fall, men det jag skrev var ungerfär såhär:

Jag har känt en harmoni sen jag kom hit, däri inräknat glädje, som jag inte kännt på länge.
Jag har en ekonomisk status som stör mig.
Flygresan var skakig.
Blogginläggen kommer bli mindre personliga, även om jag ska sträva efter att inte göra dom mindre personliga..

osv...

Jag ska snart gå ut och ta en promenad och inspektera staden lite. Det ska bli gött.

Shine on..
Mr A

Kommentarer
Postat av: froe

det låter bra joe! shine on själv... kram

2008-01-22 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback