Stillheten som gäst...

Det händer inte så mycket just nu.

Äventyret har övergått till vardag och dom lustiga händelserna går inte längre omlott som dom brukade göra....

Men visst händer det saker, men inget främmande.
Det mest främmande som händer just nu är att jag gång på gång funderar på vad norbaggen egentligen gör här.

Jag och dansken måste gång på gång rätta och korrigera hans arbete, och han förstår inte mycket när vi försöker förklara för honom vad som gäller, vilka regler han måste följa, och att det måste stämma överens med mallarna givna till oss.

Men vad kan man förvänta sig av en norbagge från Tromsø som spelar in metal-solon för Youtube?

Nästa vecka ska jag dock följa med elsa till västkusten. Det kan bli trevligt, omväxling i vardagen och eventuellt ett äventyr att skriva om.

Ryktet säger också att det är snöstorm i danmark. Sämmer verkligen detta, eller är det något som dansken bara säger för att få uppmärksamhet i stillheten här på jobbet?

I övrigt har som sagt pär anlännt till staden med stort D. Han sitter just nu hemma i lägenheten och jag har ingen aning om vad han gör, eftersom alla mina vänner ockås sitter där. Dom har nämligen tagit ledigt idag av någon anledning som jag inte vet.

Det mesta har som sagt blivit vardag.
Jag har börjat bli van med att sitta och klappa djur eller surfa på youtube på jobbet, jag har också vant mig vid att käka spagetti och köttfärsås minst en gång om dagen, och jag har också blivit van vid att gå till jobbet.

Det känns som jag behöver något  nytt... Ett fint projekt på jobbet, nya skor, ett gött recept eller kanske en ny människa i mitt liv. Vilket som hellst hade varit fint.

Jag kommer dessutom lägga upp en bild på mina skor jag använder nu, så ni kan lida med mig.

Och för det sista:

OM det är någon som läser det här som besitter en kopia av festfilmen, så skulle jag mer än gjärna vilja få en kopia av den. Antingen ladda upp den någonstans, så jag kan ladda ner den, eller helt enkelt kanske skicka mig en kopia. Jag återkommer med adress.

piz

Kommentarer
Postat av: Oscar

här är kommentarerna, det är snöstorm i norge i vart fall, har snöat helt galet inatt så det är perfekt pudersnö, synd att man jobbar så fittslasket yr nu i påsk, nej det är najs förresten för min lön ligger på 250 norsk/timme skärtorsdag-annandag påsk. imorgon skall jag iaf ut en stund och känna på pudret. väl mött och sug kuk

2008-03-21 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback