Legend

Jag sitter i skiten ... bildligt.
Snart kanske även bokstavligt.

Min tarmkanal är mer eller mindre full, och har inte tömts sen igår eftermiddag.
Det börjar trycka på.

Problemet är inte att jag inte kan gå på toa, för det kan jag.
Problemet är snarare att vi inte har något bajspapper, och alla butiker är stängda. Det är riktig panik dessuom.

Jag funderar på att göra den omtalade. Eller fel, snarare den o-omtalade, den som man inte talar om, men som man vet att alla gör ändå ...

Ni som har läst här innan vet vad jag talar om ...

Vettefan hur jag ska lösa detta problemet, det är inte direkt så man bara kan scouta fram en lösning, eftersom vi inte har något tidningspapper, inga papperspåsar.

Disktrasa ... ?

Kommentarer
Postat av: Oscar

ta en gammal handduk, en tröja du skiter i (omedveten ordvits), eller bara hoppas på att det blir en sån där hård skit som inte lämnar några spår. eller gör helt enkelt dina behov på toan och ställ dig sedan i duschen och rengör med tvål och vatten. det där som alla gör men ingen pratar om kan jag verkligen inte rekommendera, det finns faktiskt en anledning till att ingen pratar om det.

2008-05-03 @ 00:37:29
Postat av: Mr A

... men varför gör alla det då?

2008-05-03 @ 13:30:51
Postat av: Oscar

vad skall man annars göra när man är trött på livet?

2008-05-04 @ 23:01:29
Postat av: Jennifer

Hahaha det klassiska XD
Man gör det nöden kräver och snor toa papper från fotbollsträningen eller innebandyn eller från nån allmän toalett.

Och om man är lat får man köra på dush alternativet. ^^

Postat av: Oscar

hur slutade det hela? för jag antar att du har skitit vid det här laget...

2008-05-12 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback