Stiltje

Som dom som har varit inne här ibland märkt, så är bloggandet inte alls lika frekvent och underbart som det en gång var.

Detta har naturligtvis sina orsaker.

Jag bor nu mer med några vänner, som de flesta av er redan vet. Detta gör att man har andra saker för sig på kvällarna än att blogga, och när man väl känner för att blogga finns det annat som måste göras, även om man inte känner för det.

Dagarna är ofta ganska upptagna av annat, och helgerna är händelserikare än förut.

Det hände lite spännande grejjer i helgen dock.

Till exempel var mintel på besök, och var så från onsdag till måndag morgon.
Jag han dock inte festa med honom, då jag på fredagen tilltog lite för mycket förfriskningar, och blev av helt rättvisa själ inte insläppt på puben. Jag fick umgås med randomfolk som led av samma öde som mig, eller folk som troddes lida av samma öde som mig. (Då tänker jag framför allt på den svenska tjejen jag stod och pratade med som inte blev insläppt, trots att hon var spik nykter bara för att vakterna trodde att hon och jag var i sällskap).

Jag kom i alla fall hem någorlunda sent, och kallade det hela inte för ett fjasko... vilket man skulle kunan kalla mintels lördag, då han inte ens kom ut... (trots att andra saker gjorde det, tillexempel det mintel hade i sig).

Han behöver dock inte skämmas för det, då han inte var den enda som drabbades av detta öde.

Helgen har i det stora hela varit hård, snabb, men ganska rolig.

En annan intressant sak som hände i helgen var också att det införskaffades en skärbräda till lägenheten.
En skärbräda har inte funnits sen jag flyttade in, och inte innan det heller, då grabbarna inte har orkat köpa någon.
Jag och Pär gjorde det, och jag förväntar mig rikligt med cred för detta tilltag.



Jag inser också att jag totalt glömt bort att skriva om besöket på andra sidan irland som jag han med förra helgen.
Det måste jag göra...

... Och så måste jag skriva om skottlossningen och polispådraget också förståss!


Piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback