There and back again...

Nu har bloggen varit nere ett tag.
Faktum är att jag har haft en massa att skriva om i helgen, men inte kunnat, så det kommer komma uppdateras här på lite löpande band hoppas jag.

En go sak som hände idag var att jag missade sista plattformen på LUAS-banan.

Jag satt och pratade med min mor i telefonen, halvsömnig och näst intill nyvaken. Eftersom koncentrationen var påspänd, så insåg jag aldrig att jag var på sista stoppet förän jag såg en av mina arbetskamrater spatesera utanför fönstret.

SHIT, tänkte jag. Knackade på rutan till föraren.

Jag hörde inte, men jag såg att han suckade djupt, han körde vidare utan at tjag fattade någonting, samtidigt som jag lite försiktigt försökte gömma mig för arbetskamraten som gick utanför fönstret.

När han väl stannade sa han åt mig att jag inte fick gå av där, utan att jag var tvungen att  vänta på att tåget åkte tillbaka till plattformen igen.

Så där satt jag, glad, skamsen och go, och fick också där sitta i några miuter, själv på ett övergivet tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback