Blod, svett och ganska mycket lukt...

Först och främst ska jag förklara för Hink-frida, och eventuellt övriga som inte förstått varför killen med små ögon heter CMÖ (CentiMeterÖgat).

Han heter CMÖ för att han har två ögon, som var och ett av dom är mer eller mindre en cm breda och dom skulle vara en cm höga om man staplade dom uppe på varandra. Dessutom sitter inte så långt ifrån varandra. Hur långt undrar ni?
Jo, naturligt vis ungefär en cm ifrån varandra.

vart sitter då ögonbrynen?
Jo, dom sitter ungefär 1 cm ovanför varje cm-öga och är ungefär en cm tjocka. Vad det framstår av hans beteende så är hans hjärna inte heller större än  1 cm³.

Av dessa slutsater kan man med hjälp av newtons tredje lag (den om att varje reaktion har en motsat och jämlik motreaktion) dra en av följande slutsatser:

Teori 1: 
Hypotes: Kroppen i sig är objektet som påverkas, och därav måste motreaktionen sitta på kroppen.
Härledning: Med hjälp av newtons tredje lag kan man lätt räkna ut att kroppen måste kompensera det vanställda ansiktet med en välvriden och tilltalande annan kroppsdel.
Slutsats: Hans snopp är gigantisk.

Teori 2:
Hypotes: Kroppen är endast en del av objektet som påverkas, motreaktionen är en utomkroppslig sådan.
Härledning: Med hjälp av Newtons tredje lag kan man lätt räkna ut att eftersom inte kroppen i sig har kompenserats, måste ett annat objekt, väldigt närastående, som på något sätt nästan sammanfaller med vårt objekt, kompenseras och därav vara väldigt tilltalande.
Slutsats: Hans snopp är även den 1 cm (alternativt 1 cm³)  men han har istället en otroligt snygg tvillingsyster.

Jag tror, och vill hellst också tro, att Mästerdetektiv Albinssons andra teori är den som stämmer bäst överens med sanningen.

Det jag skulle skriva var bla:

*Att jag luktar svett
*Att jag måste duscha
*Att jag bara har en ren t-shirt kvar
*Att jag måste tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback