CMÖ

Nya källor säger mig att CMÖ delar bädd med en anna snubbe.

Den ena jobbar nattskift, den andra på dagen.
Den informationen löste en hel del funderingar.

Det förklarar varför hans kompis har kortet
Det förklarar varför det alltid är mörkt i rummet
Det förklarar varför det 9 av 10 gånger jag kommer in i rummet ligger någon och sover
Det förklarar varför två franska snubbar gjorde sig iordning på rummet samtidigt, när det bara finns en uppsättning fransk packning

Det förklarar däremot inte varför snubben väcker mig mitt på natten. Det förklarar heller inte varför han är så ful, och det förklarar defintivt inte varför jag kommer karva en sked genon naveln på honom om han väcker mig inatt.

Mästerdetektiv Albinsson förklarar fallet tillsvidare avslutat och ska sova på detaljer. Vi får analysera hur natten ter sig, och morgondagen utvisar vilka aktioner som ska tas mot förövaren.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Var det inte analen du skulle karva i??

Postat av: Mr A

Förvisso, men det hindrar väl mig inte, och förklarar heller inte varför jag inte skulle karva honom i magen också. rumpan var bara om han inte hade sitt nyckekort, naveln om han väcker mig öht.

2008-02-06 @ 14:38:32
Postat av: froe

ojoj här händer det grejer!

2008-02-06 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback