En lördag

Idag har det vari lördag. En ganska bra lördag.

Efter mina bravader i morse gick jag och såg rugby med sean och elsa. Det var riktigt roligt. Jag insåg att jag älskar rugby, och ska nog börja spela det när jag får chansen. Jag drogs med direkt i det. Jag älskar det.

Efter rugbyn gick jag hem och lagade mat... och sen sov jag.

Nu har jag suttit i lobbyn vid datorn i några timmar och insett att fulla spanjorer och fransmän är dubbelt så dryga som ofulla spanjorer och fransmän.

Jag har snackat med cissi på msn ganska länge nu med. Hon är trevlig. Jag gillar henne.
Hon är smart också.

Det börjar bli tråkigt nu.

Vilket kasst inlägg, men jag är för trött för att skriva något invecklat. Inte orkar jag utveckla något heller.

Kommentarer
Postat av: Irre

Älska Rugby!!!

2008-02-03 @ 20:25:01
Postat av: Oscar

man får vara glad så länge man lever

2008-02-04 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback