En värld full av djur...

Är det någon som undrar något om djur?
Jag kan allt. De senaste dagarna har jag lärt mig det mesta om djur genom mitt jobb. Det jag inte har lärt mig genom jobbet har jag letat upp på wikipedia, denna underbara sajt.

Nu är jag däremot ganska trött på djur, om sanningen ska fram är jag ganska trött över huvud taget.
Jag önskar mest av altt att klockan blev sex så jag kunde åka hem och äta, för hungrig är jag.

När jag vaknade i morse var klockan redan 9 vilket innebar lite stress.
 Jag gick ner till kökte för att äta mina flingor, det blev inte mycket av det.

Köket var totalockuperat av folk, framförallt fransmän, men ingen sa något. Dom vet att dom inte har mycket att säga till om längre. Alla kollade på mig när jag gick in i köket.

Jag suckade djupt och långsamt, för att ådra mig uppmärksamheten och för att dom skulle förstå hur mycket jag hatar dom.  Jag tror budskapet gick fram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback