Genocide.

Jag sitter här och väntar på min undergång.

Norbaggen är redan där.

Det fullkommligt übertråkiga djurspelet kommer tillbaka i en 5:e build, men sån tur är så är det bara i någon timma som  det ska jobbas med detta.

Det ligger en underlig stämning över hostelet också.

Den ungerska tjejen har under den senaste veckan sett väldigt nere ut.
Hennes loverboy var på besök förra veckan, och hon har sen dess inte varit alls glad och uppåt. Undrar vad det beror på...

Jag kommer dock inte undersöka frågan, eftersom jag kommer åka till elsa imorgon eftermiddag, då hostelet är fullbokat i morgon.

Får se hur jag gör senare. Hade varit asgött att hitta någonstans att bo!


Nu börjar det bli dags...
Mer kaffe... Mer snus... Mer gröt...

Let's get back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback