Groda

Jag har ingen energi kvar. Jag har inte ätit mycket idag och orkar inte laga nåt heller.
Däremot luktar jag illa och är ganska slö.

Jag vill passa på att tacka kalle för den fina kommentaren. Han vet minsan hur man ska kommentera. Direkt, aktuellt men personligt.

Jag behöver inspiration. Jag tror blogginläggen kommer komma lite mer sällan nu förtiden, för jag vill inte skriva massa crap.

Men hav tröst, vänner. Jag ska inte svika er få som är kvar. Vi kan bilda en fin gemenskap tillsammans.

Vet ni. Såhär ska jag göra. Ni som läser detta ska få en förmån. I kommentarer för detta blogginlägget kommer det finnas möjlighet att lämna önskemål. En fråga, kanske, eller ett ämne ni vill att jag ska ta upp.

Jag kommer naturligtvis bearbeta komentarerna i tur och ordning, så är man het på gröten så kan man få sitt speciella ämne omnämnt redan de närmaste dagarna.

Ett unikt tillfälle jag tycker ni ska utnyttja.

Tja.


Kommentarer
Postat av: Mac

Mitt önskemål är en lista över de 10 bästa spelen enligt dig, och minst tre meningar om varje som motiverar varför de är bra.

Där har du ett önskemål du kan stoppa upp!

2008-02-18 @ 07:27:00
Postat av: froe

varför peruken har peruk...

2008-02-18 @ 14:54:37
Postat av: Mr A

Jadu, frida. Jag vet inte om jag kan godkänna det där önskemålet, då det är alldels för difust, och är en mening tagen ur ett sammanhang. Du får likt min vän markus specificera frågan/önskemålet, och göra en hel och komplett fråga av det. Jag betvivlar dock att jag utan att förnärma någon. Men jag ska naturligtvis göra lite resarch frams till en riktig fråga kommer in.

2008-02-18 @ 16:43:49
Postat av: froe

dåligt joe. vadå tagit en mening ur ett sammanhang. du fattar ju vad jag menar. och är din mening "Jag betvivlar dock att jag utan att förnärma någon." komplett där känns den ändå ganska ofullständig... moaha

2008-02-18 @ 17:05:07
Postat av: Mr a

Absolut. Du har rätt frida. Men både jag och du skulle önska att du skrev en korrekt formulerad mening / önskemål. Gör det, så ska vi se vad jag kan göra. Om någon annan skulle hinna före skulle jag bli glad.

2008-02-18 @ 17:26:06
Postat av: froe

Mitt önskemål är att du i nästkommande inlägg behandlar ämnet "Varför kvinnan, vars smeknamn är 'Peruken' bär peruk?" visst uppfyller jag dina krav med den meningen... men vilka krav du ställer alltså. och varför hoppas du att någon annan ska hinna före mig med ett annat önskemål?

2008-02-18 @ 18:18:37
Postat av: Mr A

Motiveringen duger helt klart, men jag vet inte riktigt om jag har samvete till att fråga henne varför hon har peruk. Men jag ska göra en utredning i ämnet, det lovar jag.

2008-02-18 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback