Guldkorn.

Shinre från mtv pratar på radion.

Han är emot att vem som hellst ska få göra musik. Han är emot att vem som hells ska kunna modeblogga. Han tror att dom flesta bara gör det för att dom  ska få checka av det från sin lista. Shinre är lite töntig som han verkar. Han tycker att bara dom som är musiker ska göra musik, och han tycker att bara dom som kan mode ska göra modebloggar, allt annat är ointressant. Jag gillar inte Shinre.

För dom som inte vet vem shinre är, så är han den där snubben som läser upp MTV-news om brittney spears varje timma på tv. Han som alla hatar, ni vet.

Tidning, kaffe och svensk radio... men även en apelsin. Det är vad Mr A har avverkat än så länge idag. Den nya builden är inte klar än, så vi får se vad som händer.

Den där stirriga spanjoren som letar lägenhet, börjar gå en annan på nerverna. Inte för att jag inte tycker att han är skön, för det är han, men han är lite bättre kompis med mig än vad jag är med honom. Han är väldigt stirrig, och man måste vara så aktiv när shinreärbög man pratar med honom. För hoppningsvis hittar han en lägenhet idag, så han kan slappna av lite.

Franska ambassaden är ett minne blott.

Fransgruppen har splittats upp i två gupper. CMÖ med sina mindre smarta fransmän har hookat upp med brudarna, och den något smartare och trevlgiare gruppen, som dessutom kan prata engelska har bildat ett eget parti. Detta ser verkligen bra ut för mig, då Mr A har blivit tjenis med den smartare och bättre engelsktalande gruppen.

CMÖ bekommer inte Mr A heller så mycket längre. Det kan iofs bero på att han inte syns till så ofta, men det kan också bero på att han har fattat att jag inte gillar honom.

Nu ska QA Albinsson arbeta.

Kommentarer
Postat av: Dolkscar

jag hinner inte läsa din blogg om jag skall hinna supa också, du skriver för mycket.

2008-02-13 @ 16:47:43
Postat av: froe

"Han är väldigt stirrig, och man måste vara så aktiv när shinreärbög man pratar med honom."

haha ville du bara lite diskret slänga in shinreärbög nånstans så man bara kanske skulle uppfatta det, eller hamnade det helt enkelt fel? :) jag gläds med dig åt cmös's insikter!

2008-02-13 @ 21:58:25
Postat av: Ingrid

Heter han inte Shire? Det har jag bestämt för mig!?

2008-02-13 @ 22:57:33
Postat av: Mr A

Ingrid: Shinre, shire who gives a shit. Han är lika dryg vad han än heter.
Frida: jag slängde in det där för att jag hatar honom.
Oscar: Det kommer en tid då du kan läsa igenom. rätt var det är så tar kreativiteten slut.

2008-02-13 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback