It's Brittney, bitch!

Här sitter jag på jobbet. För tillfället finns det inga projekt att åta sig, så jag har inte gjort något speceiellt sen jag kom för drygt en timma sedan. Precis som jag också gjorde de sista timmarna igår. Inte ett skit.

Jag smutsar runt på youtube och facebook, lyssnar på radio och känner mig allmänt slö.

Jag sitter också och lyssnar på p3, och fick höra den fina låten av Fröken Spears, och flög för en stund tillbaka till oscars bakgård och när jag jobbade på kommunen. Det var där jag var när jag hörde låten för första gången, medans jag åkte omkring på min toro.

Efter låten säger dom: "Idag är det torsdag..."
"Torsdag?" tänkte jag. Det är väl för fan inte torsdag. Jag kollade på klockan, där stod det TH 2-7. Men jag var fortfarande inte säker.

Jag frågade Jeppe The Dane vad det var för dag idag. "Eh, torsdag" svarade han.

Vilken dag försvann? Jag gick och trodde hela dagen igår att det var tisdag igår, och idag har jag redan i flera timmar antagit att det var onsdag. Det roliga är att jag igårkväll verkligen funderade på vad det var för dag, och kom då fram till att det var tisdag.  Det var alltså ingen vanlig "undrar vad det är för dag"-dag, utan Jag trodde verkligen att det var onsdag. Jag hade också svarat att det var onsdag om någon frågade.

Detta resulterar i två frågor:
Fråga ett: Är det måndag eller tisdag som försvunnit?
Fråga två: Hur tar man reda på det?


Kommentarer
Postat av: Oscar

känns som att jag har huserat en del i din blogg de senaste inläggen och det glaeder mig. Förstår även att du gillade i collect knives eftersom du döpte ett blogginlägg till det,
det är en hejdundrandes bra låt.
tom är graven

2008-02-07 @ 18:04:31
Postat av: Oggemon

du har ett 1337 gånger bättre jobb än vad jag har, jag hatar mina arbetsgivare så mycket att det blöder ur mitt anus. Funderar på att bråka med dem när jag kommer tillbaka till norge, för det enda som kan komma utav det är något gott.
alternativ 1: jag får sparken och kan med gott samvete sticka
alternativ 2: de inser vilka idioter de är och höjer min lön och skärper till sig.
jag undrar varför jag inte bloggar om sånt här istället för att skriva det till dig. jag antar att jag är en usel bloggare

2008-02-07 @ 18:15:07
Postat av: berra

nej, det här är ingen vanlig dag. det är en väldigt speciell dag.

2008-02-07 @ 21:08:32
Postat av: Oscar

visst fan... terese ekman fyller år idag

2008-02-07 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback