Keywordsintl.com

Den där paul har för övrigt inte pratat med mig sen jag skrev på kontraktet. Jag gillar nog inte riktogt honom. Han är underlig. Men alla andra är sköna. Vi har tyskan, sandra (sandy) som är projektledare och som är ansvarig under paul.

Tommy och Tom är också ansvariga och har samma pos som sandy. Dom har jag inte pratat så mycket med, för dom har inte haft hand om något jag jobbat med.

Vi har dansken Jeppe, som har förekommit här i bloggen ett antal gånger. Han är underbart rolig.

Sen började det en norrman i torsdags som heter Tom. han är underlig och pratar en FRUKTANSVÄRT förnorskad engelska. Det är nästan komiskt... Nej, det är komiskt.

Sen har vi Cierion. Han är halvt irländare, halvt madagasker... Men uppfödd i tyskland. Han är som petri ungefär. Ganska skön kille som verkligen brinner för tv-spel. Han är go.

Sen har vi Holländaren Steven (steve) som har långt krulligt hår och gött skägg. Han är också irländare på nåt sätt och pratar därför bra engelska, men stammar. Skön snubbe.

Vi har Thommaso. Han är italienare och också go. Ser arg och cool ut, och är ganska cool också, men go.

Der finns en fransman som är underlig och som jag inte får nåt grepp på. Han är nog också väldigt blyg, som norrmannen.

Martin är tysk och han har jag pratat med en gång.
Erik är tysk och datoransvarig. verkar snäll.
Mark tror jag en annan tysk heter, men vet inte. Jag har pratat med honom iaf, och han är go.
En spanjor som jag inte vet vad han heter heller. Han känner jag inte, knappt pratat med heller.

Jobbet är uppdelat i två delar:

The dark side, sidan som Speltestarna sitter på. Där sitter också jag.

Sen har vi the bright side. Där sitter alla översättare och ekonomi och andra snubbar.

Mitt emellan sitter IT-Erik... själv. Där sitter också ett gäng asiater som översätter asiatiska spel, och andra tillfälliga projekt.

Så är det på mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback