Läsarna sviker...

Mina läsare har under de senaste fyra dagarna bara minskat och minskat. Varför detta?

Helgerna här är inga kalashelger. Jag är för fattig för att köpa något, till exempel öl. Internetuppkopplingen är för tafatt för att jag skunna ladda ner nåt, till exempel film... eller ett spel. Fransmännen är som dom är och resten av folket är som dom är också.

Dom som jag finner trevligast på hostelet än så länge är ungrarna. Dock är dom ganska mycket äldre än jag, vilket gör att dom är lite svåra att connecta med också.

Det finns vissa trevliga fransmän, och även en och annan trevlig spanjor, men eftersom dom går i grupp hela tiden, och man inte vill veta av hälften av dom är det lätt att låta bli att prata med dom.

Så det finns många trevliga människor här, men ingen direkt potentiell vän. Men det får väl bli väl. Jag hittar väl någon så småning om.

Argentinarna var trevliga, men dom var ju bara här en kort stund.

Jag vet inte.

Jag har blivit sviken också. Folk läser inte min blogg längre. det är tråkigt, och ger mig ingen motivation att skriva. Comeon, you. Don't give upp!

Kommentarer
Postat av: eff

jag läser iaf! ;)

2008-02-17 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback