Löss

Jag har några problem.

För det första är jag ganska pank, vilket innebär att jag måste låna av någon.

För det andra har jag bara en av mina oerhört kassa hörlurar kvar. den andra har inmälet ramlat ut ur. Tråkigt, för man får ingen riktig känsla med halv stereo, med kasst ljud.

För det tredje måste jag tvätta, men jag har inget tvättmedel, och vet inte om jag har råd att köpa. Sno kan jag inte heller göra, för då stupar mina principer och karmamätaren skulle sjunka drastiskt.

----------------------------------------



Jag har snusat mindre som fan de senaste dagarna.
Den nuvarande dosan öppnades i söndags morse, och det är fortfarande 9 snus kvar i den. Tänkte ha 8 när jag går och lägger mig. Tänkte lyxa till det och ta en efter tandborstningen.

Om någon kommer och hälsar på mig överaskande utan att berätta nåt, så kommer jag inte bli glad för besöket, om dom inte har med sig snus till mig... Kom ihåg det, mina vänner... Om det nu finns några.

Något gnager mig...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vet hur d är å vara pank :P Not nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback