ordning och reda, pengar på fredag.

Idag var det måndag igen, och det var gött att vara tillbaka på jobbet.

Det känns som om det börjar ordna upp sig lite, och jag hoppas att det är en riktig känsla. Jag var dessutom och kollade på ett rum idag, som jag nog inte skulle vilja ha om jag fick det, men får jag inget annat så tar jag det.

Norbaggen som jobbar på jobbet är lika rolig som innan. Hans engelska går inte att skilja från hans norska, bara det att engelskan går att förstå mycket lättare. Det visade sig också idag att en av översättarna, som jag tror är spansk eller italiensk, pratar flytande norska.

Det kändes väldigt konstigtn är han började prata så man förstod. Han är hårdockare och ganska cool dessutom.

Det har också kommit fram att norrbaggen spelar gitarr, så nu behöver jag och dansken bara en trumspelande finne, sen ska vi starta ett nordiskt band. Det hade varit soft.

Vi får väl se hur det blir med den saken.

Paketet kom fram idag, för övrigt, morsan. Bara så du vet.

I övrigt har det inte hänt så mycket värt att blogga om idag, förutom att jag har ett sjuhelsikes minne när det gäller kartor. Jag satt och observerade på google-maps vart jag skulle när jag skulle kolla på rummet.

Jag kom nästan hela vägen fram, när jag var 10 meter ifrån gatan, och inte hittade den, tänkte jag: fan också, jag har gått fel, jävla minne. Jag gick tillbaka och frågade en ur lokalbefolkningen, och han pekade. Då insåg jag att mitt minne inte alls svikit mig, utan bara synen. Gatan låg där, 10 m ifrån mig utan att jag hade sett det. Lite pinsamt, men gött ändå.

Imorgon är det tisdag, det är gött.
Sen är det onsdag.

På fredag är det total swedish festival i stan på ett ställe. Då spelar sahara hotnights och jonna lee. Då ska jag gå och titta tänte jag.

Underbart blogginlägg, men kreativitieten är inte på topp, och mina fingrar är torra och jobbiga, så jag kan inte skriva riktigt.

Spanjorer och spanjorskor på rummeet, trevliga och snygga. Inte alls som fransmännen.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback