Snus, mus och brännvin

Dagen hittils idag hade jag helt klart klarat mig utan.

Det har inte varit dåligt alls, men inget jag gjort har haft någon som hellst betydelse på framtiden.

Jag ägnade dom första timmarna av arbetsdagen (från klockan 0930 fram tills klockan nu) till att spela igenom ännu ett spel. Detta spelet var ca 100 ggr sämre än det förra spelet, och jag har ägnat majoriteten av dessa timmarna till att träna upp mitt djur så jag kan tävla med den i alla turneringar och dicipliner.

Ungefär 30 sekunder efter jag hade nått önskad nivå på min häst säger projektledaren sandy att
»Eeh, grabbar. Vi har faktiskt fått fel version av spelet» Hon flinar lite, för hon vet hur uppruttet spelet är.
Jag och dansken kan nu inte längre hålla oss för skratt, utan börjar asgarva. Vi tror att hon skojjar. Sandy börjar också skratta, för hon insåg att det hade varit ett väldigt roligt skämt...

»...Det är inget skämt» säger hon. Utvecklarna HAR skickat fel version av spelet, och hon säger åt oss att vi kan sluta med denna versionen, och att hon ska bränna den nya.

En halvtimma senare, efter ganska många paintritade bilder av hästar som dör på olika sätt, så kommer hon änligen med den nya versionen.

Jag sätter i den i konsolen, och inser att den svenska versionen inte längre är svenks, utan har nu på något oförklarligt vis blivit norsk. Även den norska versionen är norsk, så jag kan helt enkelt inte fortsätta med projektet.

Så här kommer jag sitta, tills arbetdagen är slut, och inte ha genomfört något egentligt arbete alls, trotts att jag har jobbat svinhårt hela dagen...

Jag väljer också att publicera en bild som dansken och jag skapade via våra msn-konversationer

               image13

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tyckte du sa du gillade häst-spelet..? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback