That's a special thing...

Tiden rinner iväg. Nu har jag suttit på jobbet i tre tmmar, och läser mest tidningar på internet.
Då hittade jag den här länken.

http://www.bt.se/nyheter/mark/orbytjej-pa-vita-duken(468612).gm#articleimage-popup

Kul att någon lyckas när ingen annan gör det.

För dom som inte känner henne, så kan jag säga att hon skickar ca hundra mms till mig om året.
Inte för att hon vill, utan för att jag ligger först på hennes kontaktlista och hennes mobil är konstig.

Men nu var det ett tag senast...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Johan jag älskar din blogg. Den handlar inte om senaste köpet av kläder, vilka kläder du vill köpa, vad Ebba von Sydovfwvfw(?)pysslar med, eller om vilka modeller som är snyggast eller om mode över huvudtaget. Den handlar inte heller om vilken cRaaZzZZyy helg du har haft med dina 10 kompisar och hur mycket ni drack. Du skriver inte heller om hur dåligt du mår och att du vill dö i varje inlägg. Näe jag gillart! Den är rolig och bra och din lillasyster saknar dig Joe! (bloggexemplen är taget från den verkligen världen och bloggar jag läst ur). PS. Jag har fan också börjat tycka illa om CMÖ!

2008-02-07 @ 21:54:11
Postat av: Oscar

Ingrid, är min blogg dålig bara för att jag bloggar om hur dåligt jag mår och att jag vill dö i varje inlägg? nej... jag tror inte det

2008-02-07 @ 22:38:04
Postat av: Ingrid

Näe, sant. Men det är nog inte så roligt att läsa

2008-02-08 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback