The Danish Horse Wisperer.

"Barnprogram har influerat många genom åren. Innan 'Fem myror är fler än fyra elefanter' kunde bara hälften av landets barn och ungdommar läsa. Ett annat bra tillexempel är Disneyfilmerna. Efter dom stora filmernas genombrott ville plötsligt ingen längre äta en Bambi, Stampe, Sebastian eller Simba."


...
Och frida... Jag har gjort lite undersökningar. Dansken tyckte att jag skulle gå fram till Peruken (som egentligen heter jennifer, vilket jag kommer kalla henne från och med nu, för att gottgöra lite av min onda sida) och ge henne berömm för sitt fina hår, och aktivt stå och diskutera hennes reaktion. Kan vara en bra idé, men jag är ingen bra skådespelare.

Jag har dock försökt att lägga märke till om hon har ögonbryn och ögonfransar. Ögonfransar har hon, om hon har ögonbryn ser man inte under peruken, men jag tror hon har det. Det fanns någonting iaf, men jag vet inte riktigt vad det var. Tror det var rikiga ögonbryn.

Jag har också försökt att spana in hennes armar, om hon har hår på dom, men eftersom hon märkte när jag sneglade på henne ville jag inte göra det för övertydligt.

Jag lovar att jag ska fortsätta kämpa, Froe.

Den äldre franska mannen irriterar mig också något fruktansvärt. Han är värre än vad någon av dom andra fransmännen är. Jag är till och med kort mot honom när han hälsar på mig. Urs och fy. Han beter sig som en 5-åring. Söker uppmärksamhet på samma sätt. Ställer sig framför tv:n och gör massa gester. TÖNT.

För övrigt:

Johan Albinsson
Jacobs Inn
21-28 Talbot Place, Dublin 1
Ireland

Där har ni adressen om ni vill skicka nåt gött till mig!


Kommentarer
Postat av: froe

mm jag är ju heller ingen ond människa så var snäll under dina undersökningar! danskens förslag var inte helt vattentätt...

2008-02-19 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback