Haj

Jag har inte varit så jävla kunglig på att uppdatera min blogg de senaste dagarna.
Anledningen är väl för att jag har sällskap, och har annat för mig om dagarna, men jag har några ämnen här och var som jag har funderat på att publicera snart. Minst två i alla fall.

En annan av anledningarna till att jag inte skrivit så mycket kan också vara att mina läsare sviker.
Dom flesta av mina kompisr läser inte längre min blogg, vilket gör det hela lite tråkigare. Jag har mer eller mindre halverat min kvot av läsare på en dryg vecka, det sätter sina spår på psyket.

Men med lite uppmuntran kan jag nog komma igång igen, till exemel lite kommentarer, en som mackan lämnade till exempel.

Jag har fått några kalsbilder att publicera också, men dom kommer också senare för nu är klockan mycket, och det börjar bli dags för att gå och lägga sig.

Men en liten snabb resumé kan ni väl få.

Jag trivs bra i min lägenhet, men mina pengar tryter fortfarande, dådet är nåt knas med överföringen.
Grabbarna är väldigt trevliga, och jag har äntligen fått lite fler tillfällen att dricka öl.

Jag känner att jag börjar sakna vissa saker hemma. Inga stora saker, men vissa.

Closing time.

Kommentarer
Postat av: Eff

Kommentar! Bra gjort Joe... nu ska jag snart göra en fetingbeställning från servera till påsklägret. Kram

2008-03-12 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback