Bajsnödig, trött och förkyld...

... är precis vad jag är nu.

Jag sitter hos mackan, vilket innebär att jag måste eller vill helst ta mig hem innan jag åtgärdar något av de två första bekymmren. Det tredje kommer jag nog tyvärr få dras med ett tag. Macks' place är ett ganska filosofiskt sådant. Det är ofta många underliga, bra och konstiga tankar som dyker upp här. Livsviktiga och helt onödiga tankar som man antagligen skulle klara sig galant utan.

Jag har i alla fall precis insett att min livssituation inte håller så värst länge till. 
 * Arbetslös är jag. Det är väl mer eller mindre självmant valt, men dock... 
 * Kluven och tveksam är jag. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. I höst kanske jag ska studera förvisso, men det är ett tag fram tills dess, i alla fall sist jag kollade.

Man begår många härliga misstag i sitt liv. Man gapar efter mycket och mister ännumer. Ibland måste man vara nöjd med vad man har.

Jadu, Sarag. Jag önskar ofta jag hade samma mod som du har. Antagligen coolaste bruden på denna kontinenten, synd att vi inte hörs så ofta. Du skiter väl i mig iofs, men ändå.

Shine on... / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback