There's no secrets in life. Just hidden truth, that lies beneath the surfice...

Och nej, jag håller inte på många hemligheter. Men det känns som om jag ljuger för mig själv däremot. Jag klarar inte av att se igenom och förbi ytan för att finna vad jag söker.

Det är inte lätt alltid, och jag känner på mig att jag blir mer och mer splittrad för varje vecka som går i mitt liv.
Vilka vänner ska jag te mig till. Vilka kvinnor jag ska beundra och vilka vägar jag ska gå.

Jag har många vänner. Jag har många vänner jag gillar, men jag har inte många vänner jag kan identifiera mig med. Bland dom vännerna jag umgås med mest känner jag mig inte alltid helt hemma och har inte alltid den rollen jag vill ha.

Jag antar att jag behöver fler likasinnade, och vill egentligen bara dra här ifrån, men samtidigt har jag det rätt bra där jag är. Men det är för lite action. Jag känner mig inte glad nog. Visst har jag kul med mina vänner när jag super. Men det är aldrig något nytt. Alltid samma gamla soppa. Samma gamla soppa men med olika kvallitét på ingridienserna. Ibland är det lite starkare och svårare att smälta. Ibland rinner det bara ner och ibland måste man tugga ett tag för att känna smaken. Men jag har tröttnat på soppa.

Drar jag till dublin kommer det säkert bli svinkul. Men vill jag det egentligen? Eller vill jag det bara det att jag inte förstår det riktigt?! Jag är inte äventyrslysten... även om jag vill vara det och alltid har velat vara det. Filosofisk. Har alltid velat vara det, och vill fortfarande vara det. Populär. Har alltid velat vara det och vill fortfarande vara det. Cool. Har alltid velat vara det och vill fortfarande vara det. Intressant. Har alltid velat vara det och vill fortfarande vara det. Snäll. Har alltid varit det, men vill inte vara det.
Vill jag ha en tjej, eller vill jag bara sexa? Jag hade det utmärkt med linda. Jag har aldrig varit gladare tror jag. Men jag sumpade det också. Jag visste inte vad jag ville.

JAG VET INTE VAD JAG VILL!

FUCK YOU!

"There are two colours in my head..." - Radiohead... Jag gillar dom. Det får mig att känna mig melankolisk. Jag gillar att känna mig melankolisk. Jag känner mig Äventyrslysten, Filosofisk, Populär, Cool, Intressant och fruktansvärt Elak.
Ironic, Huh?

Shine on / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback