Shout

(Skrivet senare samma torsdag alt. tidig fredag)



Sen ska jag nog klippa mig i helgen. Jag hoppas det blir av denna gången. Jag skulle ha klippt mig i tisdags, men då var det konser... Shout out louds!


Vad tyckte jag om det egentligen?


Nja, jag vet inte. Det är väldigt poppigt, men helt ok. Dom var väldigt samspelta och det var väldigt mycket folk där för att se och höra på dom. Många var tok-glada, jag blev mer och mer förbannad ju längre det gick.



Roten till ilskan var gitarristen och sångaren.

Gitarristen såg så jävla ledsen ut att man trodde att hela han skulle förvandlas till en tår när som hellst. Han rörde inte en min på hela konsären och såg mest ut som en linus serholt som blivit lite ledsnare (vilket kan kalkyleras som: INTE GLAD)


Sångaren såg ut som sångaren i Maroon 5, och kände sig antagligen jävligt snygg. Han log visserligen i bland, men man kände ändå att han visste om att han såg bra ut. Han stod där och var snygg bara.


Något som gjorde mig ännu mer förbannad och som bekräftade alla misstankar var att sångaren drack vatten under speningen. Inte en droppe öl... Och det vete katten om inte gitarristen gjorde det också.


Keyboardisten var en brud, såg jävligt snygg ut, men hon såg ut att vara riktigt tråkig hon också.


Däremot en som var riktigt go var basisten. Han röjde runt! Han kände sig nog varken snygg, ledsen eller nykter. Han såg ut att ha riktigt kul. Helt genomsvettig var han efteråt, han log och han dansade.


Trummisen gjorde inte mycket väsen av sig. Han var duktig.


Betyg på konsären som helhet?

Jo, från en skala från 'jävligt arg' till 'tok-glad'.. Ja, det blir nog faktiskt ganska irriterad.


Musiken då?

Jo, det var helt ok.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, sångaren är inte munter.. och ja, basisten är tuff

2008-04-14 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback