CMÖ2

När jag sitter här och har ganska tråkigt, så märker jag hur CMÖ försiktigt glider ner i soffan bredvid mig.

Han somnar ganska snabbt och där blir han liggande.

Det tar ett tag, sen inser jag att det vore väldigt roligt att få ett kort av honom, speciellt när han sover, så jag slipper förnedra mig genom att fråga om jag får ta ett kort på honom.

Då kommer naturligtvis hans kompis och väcker honom, kan skulle fråga nåt. »Fan dig» tänker jag.

Jag sitter hrä och ler åt min plan, och märker inte hur CMÖ försiktigt driver in i drömmarnas land igen.

I ett ryck drar jag upp min mobiltelefon. Ett superläge, då också hela lobbyn är tomt på fransmän.  Jag böjer mig fram och får faktiskt en riktigt bra bild. en sekund efter att jag är klar ska jag lägga in bilden på datorn. Då ringer CMÖ:s mobil.

Ibland har man tur, ibland otur.
Idag hade jag tur, och han otur.

Här kommer den:




image9

Cool cool, nice one...

Kommentarer
Postat av: Anonym

il a des yeux beau... il est musclé!

2008-02-09 @ 21:29:03
Postat av: Frida från sandared

Fan va skön du är. Synd att han inte sover med öppna ögon.

2008-02-10 @ 17:16:09
Postat av: Mamsen

Näe! Nu börjar mamma snart tycka synd om CMÖ... Han ser ju rätt trevlig ut - när han sover i alla fall...

2008-02-10 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback