Fan siar

Den där snubben jag snabbt omnämde i mitt utrop igår ska nu få en liten plats i min blogg, trots att han inte förtjänar det.

Han är över 40, antagligen singel, av hans agerande att bedömma. I själva verket så skulle jag aldrig kunan tänka mig, med tanke på hur han beter sig, hur någon vettig människa skulle vilja ha honom till man.

Han beter sig ganska barnsligt för det första. När det på tv alldels nyss var motorcykelhoppning står han och håller sig för huvudet och ojjar sig som en clown från 1959.

Han pratar om sig själv som någon gud, och att han är bra på allt. När jag först pratade med honom verkade han ganska trevlig, men efter som tiden gick märkte jag att han gärna ville tala om hur bra han var på allt. Det började när han berättade om sitt jobb.

»Eftersom jag är så bra på engelska så kommer jag med största sannorlikhet få jobbet» Han har sökt ett jobb som fransk support på IBM eller nåt liknande, hade svårt att höra vad han sa, och ville inte säga »vad sa du?» ...Igen.

I själva verket var han inte alls särskillt bra på engelska. Dessutom pratade han om en chefspossition som han med största sannorlikhet skulle fåefter som han gjorde en felfri arbetsintervju och klarade alla testen till 100%. Sa han.

Därefter skulle hans 3D bilder visas som han hade på internet. Han förklarade hur man gjorde, att man var tvungen att flytta kameran i sidled, och att det inte alls är svårt om man vet hur man ska göra. Jag tror inte han visste hur man gjorde, för det var inga bra bilder. Suddiga och bilderna matchade inte riktigt. Jävligt underligt...

Dessutom är han högljud och ganska otrevlig ohch påträngande.

Loppet hem blev långt ifrån perfekt, jag fick rött på andra vägen jag korsade, och det var inte roligt längre. Jag kommer dock genast att tala om när det perfekta loppet kommer.

Piz m88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback