Status Quo

Igår svek mina läsare mig, så jag svek dom också.

Men faktum är att jag var väldigt trött igår, så jag orkade inte riktigt skriva, jag hade inget flow.
Idag hoppas jag det är tillbaka.

Mr Albinsson är nyvaken, han vaknade upp till en välidgt fin dag i dublin. Solen skiner och fåglarna kvittrar. En liten promenad ska jag nog ta sen. Kanske en kopp kaffe, fast det har han egentligen inte råd med.

Igår försökte jag döda en bäbis.
Men Inte bara jag. Sju vuxna män satt samtidigt och försökte ta ihjäl en bäbis, och frågade hela tiden om tips från varandra. Dansken lyckades först. Eller bäbisen dog inte, men Socialen kom och tog den ifrån honom. 
Jag kom tvåa, italienaren trea. Tips?

Nja, lämna bäbisen ute i solen utan solkräm, utan mat och utan att byta blöjor på den på två dagar. Man får dessutom inte ha några pengar till att betala läkaren, så är det inga problem.

Scarface överaskade mig igår också. Jag satt ganska sent vid datorn, och framåt småtimmarna när jag bestämde mig för att gå och lägga mig insåg jag att det satt massa skottar utanför vårat rum. Där stod också scarface och pratade.

Skottarna satt och pratade om droger, och då sa scarface till en av de skotska tjejerna: »Den bästa drogen är den som utsöndras när du har sex med en kille... eller en tjej om du nu är lagt åt det hållet»
Jag kände mig genast obekväm och gick in på rummet... och nu kommer vi till det överaskande.

När scarface kom tillbaka, så hade han märkt att ajg vart obekväm, och bad faktiskt om ursäkt för det, men tillade också »Det är ju sanningen, jag var tvungen att säga det».
Sen gick han och la sig, men skrattade först några gånger, som han okontrollerat gör ibland. Han skrattar högt, ljust och obesvärat.  Han ler aldrig, han skrattar alldrig. Samma läge. Hur olika kul han tycker något är beror på hur länge han skrattar och på hur många "hi hi" han innehar i sitt skratt.

Mycket underligt.


Kommentarer
Postat av: Don

hm, funderar på ifall det här bäbisdödandet var bra för karmametern.
Ett tips från min sida är helt enkelt headbang metoden. Både underhållande samt effektiv.

2008-02-16 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback