2008 - året då saker hände...

... om ett år kommer jag skriva sådär. Tror jag.

2008 har förutsättnignar att bli året då det hände. Både positiva och negativa akter.

2008 var året då kompisgänget totalt upplöstes och folk gick sina egna vägar.
2008 var året då lilla jag, efter flera antal års väntan vågade ge mig ut i världen.
... Det finns mycket som kommer hända 2008, och som jag redan uttryckt det, kommer nog bli ett ganska mycket bättre år än 2007... om det inte vore för vissa drawbacks...

Mormor blir allt sämre och sämre, vilket jag inte gillar. Min mormor är en ritkigt härlig mormor. Hon kan allt som en mormor ska kunna, och ganska mycket mer. Hon behärskar matlagning och andra hushålls-, men framförallt då andra matbestyr, med en otrolig galans. Hon är snäll och mysig och tyken. Jag tycker synd om min mormor.

Bamse blir också allt sämre och sämre, och med lite otur ser jag honom för sista gången på måndag. Det kommer slå hårt när han försvinner. Han har varit en trogen följeslagare i hela mitt liv.. nästan. I största delen av mitt medvetna liv i alla fall. Och dessutom ger han mig värme. När man vill ha den... Det har inte varit så mycket av den varan det senaste. Varken kamratlig värme eller okamratlig.

På måndag åker jag till irland... det ska bli skoj, men jag är lite nervös tror jag. Jag är aldrig nervös annars, så det känns lite obehagligt. Men det känns ändå lite underligt att lämna saker bakomsig.
Jag är faktiskt lite nervös inför flygresan också... och ankomsten. Men alla jag talat med säger att irland och Dublin, som jag ska bosätta mig i, är en mycket trevlig plats. Jag får väl lita på dom, och hoppas att jag passar in.

Nu dog kreativiteten... FUCK..

Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback