Jenks


Igår hookade jag upp med 6 st ganska trevliga amerikanare. Namnen var Jennifer Tearzah Elle Bridgite Josh och Sam. Tearzah och Elle var systrar och väldigt snygga. Jen var tjock och Bridgite var lite töntig.

Dom hjälpte mig att återupptäcka tjusningen med UNO, ett spel som jag inte tror jag spelat sen jag gick på fritids i Habyskolan.

Dom var heller inte rikitgt lika dryga som jag skulle kunna tro att amerikanare skulle vara, men när jag såg dom för första gågen var det ingen tvekan om att dom var just det. Dom kom in i köket här på Jacob's inn med pizza i händerna och var ganska högljuda. Jag tvekade knappt en sekund på att dom var amerikanare.

Jag hängde senare också med dom ut på en sväng på stan, och det var väl trevligt, men vi hamnade på nåt skabbigt turisthak, som mer eller mindre liknade Lounge hemma i kinna, men som hade en medelålder på dansgolvet som var ca 35, och det är om man räknar bort den mycket energirika 80:åriga herren som röjde järnet.
Det roligaste på hela kvällen var att inspektera alla britterna som invaderar staden under helgerna. Dom ser hemska ut och beter sig mer turistigt än jag någonsin skulle komma i närheten av. Dom klär sig också otroligt fult, även om det inte är något som jag bryr mig om direkt, men det är extremt. 90% av kvinnorna ser mer eller mindre ut som häxor, och det är ett faktum.

Jag sov i ett nytt rum inatt också. Ett ganska mystiskt rum faktiskt. När jag var inne där första gången igår var de en äldre herre där inne som luktade kopiösa mängder rök. Samma stund som jag entrade rummet vände han sig mot fönstret. När jag var där inne andra gången strax innan vi skulle gå ut på kvällen, luktade det fortfarande rök, och i samma stund som jag öppnade dörren, drogs toadörren igen och låstes... Det kan ha varit en tillfällighet, men man vet aldrig. När jag gick och la mig var det också väldigt mystiskt, då jag inte hade en aning om vem eller vilka som sov i rummet.

Nu ska jag snart iväg och fika med elsa, och det ska väl bli trevligt kan jag tänka.

Dessutom är hela detta stället översvämmat med fransmän. Det hade varit jävligt gött att få tag på någonstans att bo.


Mr A


Kommentarer
Postat av: fro

satsa på hon som lät som tarzan!

2008-01-28 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback