Walk on by...

Jag är just nu mer eller mindre hemkommen från en väldig promenad.
Det började med att jag skulle ut och käka med elsa, men slutade med att jag följde med henne när hon skulle på massa lägenhetsvisningar. Ganska trevligt att gå mycket, men jag är trött i benen och trampdynorna och kommer med största sannorlikhet ha träningsverk imorgon. Både i ben och armar. Såhär länge har jag inte varit utomhus sen sommaren tror jag. Det var inte tänkt att bli så lång promenad från början, men eftersom Elsa inte hittade, så gick vi fel. Sen gick vi tillbaka, och sen gick vi fel igen. Då sket vi i den lägenheten och gick till en annan istället. Sen bestämde sig det lilla livet att gå till det stället som vi inte hittade, så vi gick fel. Sen gick vi rätt. Sen gick jag hem.

Jag känner mig väldigt glad. Det känns som om jag har hittat rätt so far, men man vet ju aldrig vad det lurar för lymmel i buskarna.

Imorgon ska jag på intervju vilket jag skrev. Jag är nog lite nervös för den ena, fast det är den som jag minst vill ha. Det andra är jag inte nervös för, för där vet jag att jag vet vad jag talar om.. tror jag.
Sen ska jag på ytterligare en intervju för ett annat QA-jobb på ett företag som heter Keywords.
Och så ska jag gå och kolla på ett boende också. Jag får se vart detta leder.

Mina fötter värker, och mitt huvud snurrar. Antagligen dags för att krypa till kojs.

Jag har för övrigt börjat läsa en bok också. Jag hari nte läst en bok sen i somras.. och innan det så hade jag inte läst en bok sen jag slutade gymnasiet. Jag ska börja läsa mer böcker. Det är underhållande.

Imorgon är en ny dag. Det ska bli gött.

Regards, 

 mr A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback