Det blir inte mycket nu för tiden

Det blir inte mycket skrivande nu för tiden.
Den främsta anledningen till detta är naturligtvis att jag inte har något internet hemma. Jag har också köpt ett spel som jag spelar om dagarna och vi har många tv-kanaler.

Då blir det såhär. En annan viktig anledning att jag inte bloggar är också att jag har mycket att göra på jobbet. Just nu är det ganska lugnt, då det är lugnet före stormen, men gårdagen var häktisk och full av kaos.

Jag är ju CHEF nu... Jojo. Så är det. Jag Chefar runt här och bestämmer saker.
Jag är inte lika mycket chef som dom andra cheferna, men jag är mer CHEF än dom andra som inte är Chef.
Så lite Chef är jag.

Jag har också skrivkram då jag ska försöka bidra till andreas romans bloggturné, men eftersom jag inte skriver någonting bra längre, så vill jag skriva nåt ännu bättre. Jag vet inte hur det kommer bli med det.

Julia har fått jobb.
Det är jättekul för henne (trots att stackarn inte har kunnat jobba för hon har fått matförgiftning), men roligast är det för mig, för då har jag fått tillbaka min goda vän pär, och kanske umgås med honom någon gång då och då!

Jag sitter också och lyssnar på kvällspasset från i måndags om lögner. Det är ganska roligt, bara så ni vet. Min Idol är med där också.

Jag har kommit på att jag är ganska dålig på att ljuga i vanliga fall, och gör det heller inte särskillt ofta. När jag är kung på att ljuga dock är när det är så uppenbart att jag ljuger att det är löjligt. Till exempel om någon slår ut ett glas, och bara en ser att det är jag. Då kan jag utan att tveka komma på de bästa lögner som finns och förklara att det var just den personen som såg mig som slog ut glaset. Detta är egentligen också den enda gången då min fantasi flödar friare än den någonsin gör annars!

Äh, jag vet inte. Shine on!

Joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback