FETTA!

Jag anlände precis till jobbet och inser att jag har glömt min väska med fotbollskläder på LUAS-vagnen.

Eftersom det är ganska begränsat med fot-utrymme på vagnarna, så kan man ställa sin väska (om man nu har en sådan) mellan säterna. Jag har inte gjrot det innan, eftersom jag varit rädd att glömma den.

Idag gjorde jag det och tänkte: "Shit, tänk om jag glömmder den där?!"

Efter vidare eftertanke bestämde jag mig ändå för att lägga väskan där.
Det var det sista jag tänkte på den.

Väskan inehöll inte så jädra mycket värdefullt, men några saker var irriterande:

Jag räknar inte med att få tillbaka väskan, så jag anser att allt är borta. Väskan inehöll:
  * Ca 40 kr i svenska mynt.
  * Mina vita (nu mer iofs trasiga) fotbollskor.
  * Mitt enda par fotbollssockar jag tog med mig.
  * Min mörka goaste huvtröjja (som jag snodde från kvarglömtsäcken på sundborn)
  * Mina svarta mjukisbyxor.
  * Min svarta Big Bear-t-shirt
  * Mitt munspel!

FETTA!


Kommentarer
Postat av: Oscar

tycker du kan nämna våran myslista i din blogg och även publicera den när den är komplett

2008-05-14 @ 16:56:52
Postat av: James

Du skall vara glad att det inte va familjejuvelerna!

Tänk positivt, som prästen sade!

2008-05-14 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback